Hej, vill du ha gratis resa och biljetter till mamma mia?

Tyvärr jag kan inte... Jag är borttappad och förvirrad någonstans mellan norrlandsporten och själstuga, och det är precis så oklart som det låter...

Men vad är väl en bal på slottet? Femkamp, som snabbt reducerades till trekamp, i augustimörkret. Krocket, stövelkastning och idioten när man knappt ser handen framför sig, snacka om dödligt allvar. Medans Simba låg hemma i feber och illamående lekte Nala överlevnadsläger med Mumins anhängare, fans och spioner... Fortfarande oklart? Vissa människor måste upplevas live och även då ställer man sig starkt tvivlande till om detta verkligen är på riktigt... Jag är nog tuffare än somliga tror, sa Mowgli och kavade iväg med en stor IKEAkasse och världens tyngsta väska.

SingStar-VM inleddes någon gång strax före midnatt och de sista gav inte upp förrän gryningsljuset nalkades och drog förbi. Vore det inte för diverse dödshot och tydliga långfingrar hade dom nog fortfarande hållit på... Men men matchhjältarna sitter inte på avbytarbänken och mina vänner upphör aldrig att förvåna med alla sina upptåg.

Nya minnen, bravader och sattyg finns du dokumenterade för att förgylla dessa kommande mörka höstkvällar i väntan på en ny sommar. Semestern är slut, regnet vräker ner och om 42 minuter börjar allvaret igen. Vi ses till jul som sagt.

Bäst just nu: Pluttans ankomst på fredag.
Sämst just nu: Att tvingas lämna varma sängen för skolans kalla lokaler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0