Otursmånaden

Men ibland vänder det och gissa om det är skönt? Leken "gissa sjukdomen" fortsätter ännu men med massa, massa tabletter från farbror doktorn så kan fröken återige andas. Helt plötsligt duger konditionen till att promenera till bilen och faktiskt hela vägen till jobbet. Lycka i en liten ask! Dock har man ju helt plötsligt förstått innebörden av det konstiga ordet bipackssedel. Jodå vid vidssa nivåer av kortison så minskar sömnbehovet... drastiskt! Uppstigning 04.00 om morgnarna hör väl inte till normaliteten egentligen men men :) Vi får väl se hur pigg och motiverad man är på måndag n'r tabletterna går ur fröken... surt sa räven!

Arbetsdagen började med en supermysig lektion med mina ettor. Vi har så smått börjat arbeta improvisation inför deras första produktion. Trots 6 minusgrader och tjockaste jackan som enda sällskap till jobbet i morse så vände allt. Man har nog lyckats välja rätt yrke ändå!

Bäst just nu: Men hälsan så klart! Underbart, jag kan andas!

Sämst just nu: Det går så där bra med vissa åtaganden...

Citatet: Vet inte vilken som blir favoriten efter alla besök på sjukhuset... Kankse frågan om jag är gravid? Eller om jag är rökare? Svårt... Och det finns många fler för den skadeglade att gotta sig i :) hmmm.... helt uppenbart är ju att man inte ser allt för söt ut just nu, tack för den du nordiska hy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0