Första veckan i november

Det varmt efterlängtade höstlovet försvann snabbare en snabbt... Vad hände? Vad gjorde jag? Oklart... direkt oklart!

Lovet avslutades med ett besök på akuten efter ett härligt astmaanfall. Teoretiskt sett en katastrof men med the pojkvän hur kul som helst! Underbara älskling... Efter alldeles för många timmar av väntan och begynnande sittsår skickades jag hem med recept på massa mediciner. Känner rent instinktivt ett förakt mot mediciner rent generellt men nu är det bara att le och se glad ut. Värktabletter de luxe för att få den förbannade inflammationen i rygg och axel att släppa samt kortison för halsen... Kaffe på det? Ja tack!

Alldeles jättemycket sen fredag eftermiddag. Medans resten av Sverige smög tidigare från jobbet för att hinna inhandla rödvin i prisklass låg samt den rabatterade fläskfilén på ica har jag suttit i föreläsning... Kul då! Någonting om didaktik har avhandlats...

Men men, november är mörkrets månad men nu kommer hon med ljuset... Lucia? Icke! Pluttan anländer från landet i väst så i helgen blir det kramkalas! Äntligen!

Bäst just nu: Uppenbarligen Pluttan.
Sämst just nu: Hälsan vägrar att infinna sig i frökens lekamen...
Citatet: "Man mår som man mår, nu kör vi!"

Kommentarer
Postat av: Pedersen

Ja du skulle vart där gumman :)

Kul att jag fick tag i din blogg nu, visste inte att du hade någon!

Varför heter du "Hanna Rubäck"? :p



Puss

2008-11-07 @ 18:09:17
URL: http://mypedersen.blogg.se/
Postat av: Tina

Malin tvingar mig att utmana folk...

Så nu utmanar jag dig. Kolla på min blogg!

2008-11-08 @ 18:44:33
Postat av: Pluttan

Pluttan blir alldeles varm i hjärtat! Pluttan saknar hemma... PUSS & Tusen tack för en lovely helg guld.

2008-11-10 @ 15:24:10
URL: http://sunksnygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0