Regnväder...

...och helt plötsligt är hela världen upp och ner!

Någon form av vuxenutbildning bedriver "kom-och-lyssna-på-musik-dagis" för pensionärer i rummet bredvid. Helt underbart att veta att kommunen kommer planera aktiviteter för mig den dagen jag är rynkig som ett russin, extra plus då det uppenabrligen finns kulturella inslag. Men! Kunde man kanske varit något mer eftertänksam när man valde lokal? Tanken är att jag ska plöja en tegelsten som behandlar ungdomsgrupper i teori och praktik innan seminariet som väntar runt hörnet (tidspanik de luxe) men hur jävla lätt är det med klasssisk musik på en nivå som väcker de döda och får trumhinnorna att gömma sig någonstans med dammråttorna och arbetsglädjen? Snälla! Jag orkar inte mer!

Inte blir det ju bättre av att man bråkar med en viss styrelse om bagateller, saknar sängen och att lägenheten är i desperat behov av några tangosteg med dammsugaren... Surt sa räven, Bajs sa Hanna!

Fan va jag saknar dig Pluttan!

Kommentarer
Postat av: Plutta

Och jag dig!!! Hur går det med studierna? Här sitter jag med i-landsproblem som tvätthögar och du sliter som ett djur.. du gör det sjuuukt bra, LILLASYSTER ÄR SJUUUUKT STOLT! Dagens anus går till gammelfolket som inte lärde sig att sticka sockar, så andra måste roa dom i helt fel lokaler.. lord, vad tänkte dom på?!

2008-10-16 @ 20:18:32
Postat av: Pluttan stalker

Förresten.. har lust att fila lite på designen din.. ska vi lägga till nåt? puuuuuuss

2008-10-16 @ 20:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0