måndagar = cityakuten

jo det är så... jag svär! alltid något, litet som stort men alltid något. personligen börjar jag som vanligen att misstänka någon form av konspirationsteori... kan det vara så att alla dessa arbetsgivare man genom året försökt slå i att man är stresstålig ska kolla hur det egentligen står till? tror det... är helt övertygad faktiskt. det är säkert en sån där specialtjänst man kan beställa hos SIFO. tack för den typ.

mörkret kryper närmare och snooze-knappen är nu min bäste vän. helt hopplöst att ta sig ur sängen är det också. fattar bara inte... nästan så att man börjar längta tillbaka till den där kortison-perioden igen. fast bara nästan.

att-göra-listan för jullovet verkar nästan skriva sig själv (tänk om jag är det kvinnliga svaret på Harry Potter bara att jag inte vet om det själv än...?) men nog ska det bli lite ledigt också...

nu ska här skrivas taktanalys, brännas skivor samt kopieras träningsprogram... men vart är energin? kanske i kaffeburken...?

citatet:

"Kan ni inte spela något dansvänligare?"

Jag ger upp, vägra inse att du är den enda personen norr om dalälven som vill ägna dig åt styrdans halva natten... Dryg-Evert!


Kommentarer
Postat av: Pedersen

Tack gumman! Du är så söt!

Ja jag hoppas vi ses i jul, hoppas du kommer på juldagen! Om inte annat får vi slänga våra lurviga ihop på dansgolvet :)



Puss

2009-12-19 @ 14:37:56
URL: http://mypedersen.blogg.se/
Postat av: danshäxan

nuså har jag hittat hit....

livet känns ibland som en påse syrliga karameller, ingen aning om kryddan men surt smakar det varje dag... heja sverige!

shoppa mera, ta bort ersättningen, motivera till arbete, spara i skolan, färre lärare, fler elever, plastbröst och fläskläpp, fläta håret hårdade så rynkorna slätas ut, dyr bil, resa till mallis, "mammas pojke" "ensam mamma..." "bonde söker" "färjan" och NU.....ULLARED! Halleluja att man är människa i konsumtionssamhället... det är något att sträva efter..

2009-12-27 @ 07:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0