03.25... god morgon!


Känner mig som den gamla libressreklamen från typ 93... ja ni vet hon som inte ens kunde hålla i en kaffekopp på morgonen...

Någonsin funderat över varför tv4  sänder långfilmer tv-serier från någon gång före milleniumskiftet? Det är för oss kortisonstinna muppar med dygnsrytmer som en mjölkbonde. Jojomensan, det kallar jag support! Tack för tv:n, tack för kaffet. Så vad gör man för att fördriva timmarna från gryning fram till normal arbetstid? Bönderna mjölkar korna och jag förberedde middagsmaten som en annan kallskänka (Kanske att man blir gift ändå?) medans allas favorit -Felicity cuttade håret... Jojo, det är i gryningen det händer!  

Dagen kommer spenderas i danslokalen, idag håller vi intagningsprov för de blivande es09. Mistänker att det är fler än jag som lidit av diverse sömnproblem i natt?

Visserligen var det nog över på en knapp minut men ändå... I går syntes våra treor med sin slutproduktion i lokaltv, det måste väl ändå vara veckans bästa?


Miljömuppen citerar #17:


"Ge bort en grön blomma.
Vi svenskar köper rosor för en halv miljard om året. En stor del av dessa är hårt besprutade med kemikalier och flygs in från Kenya eller Latinamerika.

Blombranschen håller på att ta fram en miljömärkning. I väntan på den är en stor svensk sommarbukett ett miljövänligare alternativ.

Krukväxter är också fina."

-Johan Tell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0