notifikation

pluttifiaktion sa Bull. what ever...

tig och lyssna: jag skaffade inte facebook för att lära känna nya människor. jag vill inte ha nya vänner från cyber-världen! lämna mig, sluta, lägg av!

människor jag känner, har haft en konversation med i verkligheten och skulle känna mig bekväm med att krama godkänner jag som vänner. Andra gör er inte besväret... Död åt all ytlighet!

morr, spott och fräs

Miljömuppen citerar #81:

"Byt makeup. Vilket inte är lätt. Det finns miljömärkta tvålar och schampon, balsam och duschkrämer. Men letar du efter miljömärkt kosmetika kan du med lite tur hitta någon enstaka lotion  innan det blir stopp. Av ren självbevarelsedrift bör du då välja podukter med få ämnen. Innehåller en kräm 27 kemikalier, varav du inte kan stava till särskilt många och än mindre uttala dem, är risken stor att någon av dem kan vara skadlig för såväl dig som miljön.

-Johan Tell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0