veckans anus

Höll ju på och glömma det absolut viktigaste av allt!

Alla ni förbannade jävla latmaskar som av ren likgilighet eller annan skitsak sket i att rösta i söndags... Hoppas att ni för evigt plågas av varande skavsår och herpesblåsor.

Samhället är byggt på både rättigheter och skyldigheter!

4 år till med ännu fler sverigedemokrater... tack för den liksom.

Miljömuppen citerar #93:

"Respektera och observera. Du är en del av naturen. Naturen får inte bli ett tittskåp, ett Skansen, som du gör en visit hos någon gång då och då. Besök en nationalpark (ett naturreservat går också bra) så att du nästa gång en sådan ska naggas i kanten av en ogenomtänkt exploatering kan säga: Gör det inte. Där är jättevackert och det vill jag även att mina barnbarn och deras barn ska få uppleva. Och när du vistas i naturen kan du fundera över hur du bäst smälter in, tar del av, uppfattar och uppskattar. En stilla tur med svampkorgen är kanske bättre än att vråla igenom lamdskapet på motorcykel?

-Johan Tell

Kommentarer
Postat av: maja

jag håller helt med fröken rosén. FY SKÄMS!

2009-09-27 @ 12:33:48
Postat av: Kristin

& här har ni en till som håller med!



underbart att det står aka lilla Skutt högst upp på bloggen! jag kan inte annat än gilla det!

2009-09-27 @ 13:50:20
URL: http://sandstr0m.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0