bollnäs dissar och ler

Det är bara att inse att man ungås med de mest hårdnackade i staden. De verbala käftsmällarna viner förbi öronen, de få man hinner ducka för vill säga :) Lord, ingen rouge behöves dock. tack för den mina kära!

frökens knä checkade ut ganska hårt och bestämt i fredags... sympati för det? njae... beordrad kökstjänst och ännu mer sömnbrist, som sagt:  tack för den.

ett dygn i stockholm resulterade inte bara i enorm danslust och träningsvärk i magen utan även ett enormt behov av stockholmslust... vill inte åka hem, skanderade 2 blondiner med betongsug... ibland känns 27 mil övermäktigt långt! pust...

sista studset avverkat, vad ska man nu dyrka? tack och lov att cullberg blir kvar!

helgens höjdpunkt var nog ändå att få hinna klämma lite på lillasyster, älskade syster! svarta underkjolar ligger på beställning och sen var det ju det där med vals... för att inte prata om kavaljersval. kan vara så att syster med skäggig pojkvän redan löst frågan åt fröken annars blir man ju bra sugen att välja mannen som hälsar med "Hanna mitt hjärtas sång och ögons ljus", hur många kan stoltsera med det på en måndag eftermiddag? trodde väl det... kaxig som få men det gäller ju liksom att suga på de få karameller samhället slänger åt en...

frukost på trendigt café (typ, eller nå....) eller som Anton uttryckte det, 104 spänn för senap! ja inte alla var helnöjda... som vanligt hamande vi i diskussioner gällande vårt ursprung. vad kom egentligen först? neandertalarna eller cromagnonerna? inte lätt att vara blond när man dessutom har gett sig den på att vara grym på värdelöst vetande... några snabba sms till väl valda personer i telefonboken resulterade dock i rätt svar samt en kraftig käftsmäll... känn på den här:

"Tror inte det är en fråga om vem som kom först, som jag förstått det var neandertalare en av-art eller en gren av homosapien. Lite som bollnäsbor. Det är inte en fråga om bollnäsborna kom före eller efter homosapiens de råkade bara utvecklas åt ett annat håll än oss andra"

Till mitt försvar får jag väl säga att jag länge funderade på att ge igen med en kraftig verbal käftsmäll, tyvärr saknades förmågan att överglänsa så det fick bli en bannhund istället... aka min lillasyster/hans flickvän... oerhört omoget, I Know, men dock så effektivt.  Matchpoäng till Bollnäs!

Titeln syftar förövrigt på namnet på min kommande självbiografi, med tanke på all tid som tillbringas med fröken Gretchen DeLuxe blir det nog en svidande satir med mycket omvärldsreflektion... Undrar om hon kan tänka sig att ställa upp som co-writer? Måste undersökas...


Kommentarer
Postat av: Allium

Go Anton!

2010-04-27 @ 11:03:36
Postat av: Hanna

denna gång var det faktiskt Joel the Snubbe som var vass i tungan... morr!

2010-04-27 @ 16:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0