konversation mellan 2 älskande

tillbringade helgen (delvis i alla fall...) i hufvudstaden tillsammans med mina donnor och den enes karl... en bra karl, hör och häpna! mycket spännande saker sker när man spärrar in för många muppar på för få kvadratmetrar. efter alldeles för många tryck på snooze-knappen och en låååång natt på ett cementblock underhöll vårt alldeles egna penntroll oss med nyskriven koreografi, svårt att beskriva vissa saker måste upplevas!

hur som haver med lakritsbåtar, påklädnad stod på schemat. kan låta som en enkel sak, verkligheten överensstämmer inte alltid med teorin...

Mannen: -Kan du ta fram ett par strumpor till mig?
kvinnan: -Men du har ju inga med!
M: -Men du skulle ju packa ner det åt mig...
K: -Nä...
M: -Men jag bad ju dig och då sa du att du hade strumpor med.
K: -Ja, till mig ja!
M: -Men du sa att du hade med och att jag kunde ta av dig!
K: -Ja, men jag menade det inte...

Gulligt! Jag upphör aldrig att förvånas över vissas tålamod... Hatten av för dig Anton!

Kommentarer
Postat av: Allium

Haha, Linda...

2010-04-27 @ 10:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0