eleverna

dom är inte skitgrymma på att hålla tråden. kan knappast ha klarat grundkursen liksom.

söta? absokut. sötast liksom. pratiga? skojar du? värst ever!

förtvivlat låg fröken på knä framför en av vettvillingarna och gastade "haalåååå?" resultat? ett lugnt "var det någon som sa något?" jojo...

om jag gillar mitt jobb? absolut! bästa jag haft, parerar mellan skratt, gråt och hårklyverier heeela tiden och trivs naturligtvis som fisken i vattnet...

inte ens högskoleprovet bjussar på så svåra frågor som "kärnfysiksgruppen" så stimulans för de grå råder det inte brist på.

teorilektion imorgon med vit tavla och konstiga pennor som hjälpmedel... hua...

"jag är inte rädd, jag kan flyga..."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0