inser efter ännu en helg...

...irapid-fart att jag omges av vackra människor. speciella men vackra. födelsedagsfika för tvillingarna sandkvist igår med tillhörande släkt och så jag... (jag vill se mig själv som IKEAs interaktiva möbel "trevlig").

självklart blev det den där festivalen som till skillnad från alla andra i samma genre inte bedrivs grusigt underlag... är det egentligen rätt av arrangören? hade nog kännt mig lite snuvad på konfekten om jag kom dit och inte kunde köpa langos... hur som haver tillbaka till poängen, vad satan gjorde willy wonka och ossy osbourne därpå scen? trodde det var en tävling svenska artister emellan?

21.49 ramlade sen samma kritiska IKEA-möbel in på ICA med skam i blicken?  borde inte jag, som gammal kassörska själv, veta bättre än att sista-minuten-shoppa innan stängning så där? illa... med sänkt huvud matlåde-mats-innehåll i korgen försökte jag krysta fram ett "trevlig helg" till kassörskan... en jävla svartfot är vad man är.

tidig start på dagen med grötfrukost tillsammans med mumintrolle, skrubbning av badrum till P3 och promenad till fläskkvartetten. som sagt vackra om än något speciella...

kvällen spenderas på ranchen och stackars mammas öron ska väl i vanliga ordning pratas sönder? arma kvinna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0