hatten av för er mina babes!

Det var en gång 3 tjejer som inte riktigt levde upp till samhällets förväntningar på den väna ljungfrun... Inte till så många andra förväntningar heller. Det var dock heller inte meningen så ingen av dem kände isg misslyckad... Ingen av dem var misslyckad. Men snygga! Mhmm... Sååå snygga...

 

Hur som haver, när man umgåtts ett tag eller två så förtärs de där barriärerna som skyddar ens innersta och allt eftersom så börjar man anförtro varandra vad som helst. Tro mig... Vad som helst!

Och vissa uttalanden kan bara inte få flaxa helt obemärkt ut i världsrymden, de måste få skåda dagsljuset. Dock hyser man ju fortfarande förhoppningar om att någon av dessa ska lyckas bli gift så därför finns inga namn knytna till citaten... För er som är tillräckligt närstående och därför kan se vem som är vem... Förlåt!

Citat 1:

3 fnissiga tjejer sitter och äter tillsammans när Flicka 1 släpper väder...

Flicka 1: -Jag blev typ rädd där ja!

Flicka 2: -Va?

Flicka 1: -Ja, jag var ju inte beredd på att det skulle komma så mycket.

(Vi går raskt vidare till nästa citat, men nej det blev tack gode ingen blöt fläck på stolen...)

 

Citat 2:

Flicka 1: -Satan va hett! Det var typ jättemycket chili i den här chilin...

(You don’t  say?)

 

Citat 3:

Alla 3 tillsammans med favoritfotografen står i kön för att beställa hamburgare...

Flicka 1: (Om sin killkompis) –Han är jättehungrig och ska upp och jobba om 4 timmar...

Fotografen: -Vadå, kan inte laga mat?

(Hur oimponerad kan man vara?)

 

Citat 4:

Flicka 1 kastar sig på flicka 2 och ropar: ”-Täck mig!” Sen fes hon...

(Charmigt.)

 

Citat 5:

Flicka 1: -Nu förstår jag hur ni känner det när jag är glad...

(Någon har tröttnat på gruppen... ooops!)

 

Citat 6:

Under ett av av alla dessa rep... (Hos några stackars föräldrar som aldrig får ha vardagsrummet i fred...)

Flicka 3: -Tänk på dynamik och smakfullhet.

Lite senare... (Till flicka 1)

-Du har många personligheter men kan inte Britney få semester?

 

Citat 7:

(Efter alldeles för mycket transfetter bör tilläggas.)

-Oh no, I did an Elvis! Om det händer så är det fanimej du som kommer med concealer... Begrips?


Citat 8:

Flicka 3: -Jag är hungrig! Jag skulle kunna äta en häst (...) ge mig en bea-marinerad häst!


Citat 9:

(En alldeles jättetrött eftermiddag på kvareters pizzeria...)

 Flicka 3 (Med tårarna rullandes ner för kinderna...) -Jag är jättekänslig, vad är det med mig?

Flicka 2: -Alltså jag är jättekänslig i magen!

(Det är skillnad på monolog och dialog...)



Kommentarer
Postat av: Grinch

Å ha ha ha! Underbara citat, tårarna rullar! Du är bäst! Puss

2010-01-29 @ 16:01:55
Postat av: Allium

Eran invasion ses som veckans höjdpunkt av någon har jag hört.

Mitt bidrag till 9an, tror jag har haft mäns i 2 veckor själv, känns bra att det gått över.

2010-01-29 @ 18:13:44
Postat av: Bäbis

Jag undrar bara vem flicka 1 är ;) äcklig Jävel de!

2010-06-30 @ 23:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0