shopping i all ära...

...men inte allt är ju skitkul. Även om jag påstår mig ha ett fantastikst (givande om inte annat...) förhållande till visa-kortet så är det ju skillnad på att betala för nya skor och ja... vadå? Vad är egentligen det värsta man lägga ut pengar på? För att inte prata om den sjukt oinspirerande promenaden till butiken...? Jo:

1. Glödlampor. Alla sorter och utföranden. Kan bara inte hålla ordning på vilken som ska till vem och vart och hur...

2. Dammsugarpåsar... Dötrist. Behövs det äns en mmotivation?

3. Tvättmedel. Tungat att bära dessutom. Däremot gillar vi att välja sköljmedel...

4. Disktrasor. Ingen glamour här inte, spelar ingen som helst roll hur många blommor och krusiduller dom målar på trasorna. Basta!

5. Alvedon, Ipren  och andra värktabletter. Avskyr alla ständiga påminnelser om att jag faktiskt är döende och dessutom luktar det konstigt på apoteket, påminner lite om sjukhus...

Kommentarer
Postat av: Allium

1. Snart "inga problem"

2. När det blir trögt att öppna ytterdörren och då det inte beror på tidningar eller skor... eller packet från "grannen mitt emot som alltid står i fönstret"

3. Vissa kör BARA sköljmedel, starka visuella misstankar...

4. Men var inte hemmafru det bästa man kunde bli? Någon som inte delar din syn på jämställdhet har basunerat ut det har jag för mig.

5. ICA var ju inblandad i en otillåten(?) affär. Därför bara de saknar receptfritt, OKQ8 ligger ju granne och de borde(?) ha.

2010-01-26 @ 21:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0