stackars Greta

no one sleeps when I'm awake... vem var det som sjöng den? oklart...  blivit min nya filosofi i alla fall till stackars Gretas stora förtret... men vad ska man göra när herr Blunds pulver rinner ur systemet typ 04.00? sms:a såklart :) visserligen hade jag ju planerat att kliva upp en halvtimme senare men ändå...

100106 kl 04.39

"Men vänta nu... Här ställer man klockan i gryningstid för att gå upp och kika på en dokumentär man missade häromdagen och vad gör den statliga televisionen...? Narras! Satans dyngstövlar... För 7 minuter sen skulle mitt program ha börjat men de sänder förlängningen av någon gammal, trött hockeymatch istället... Tack för den! Inga planer på att använda den andra kanalen ni har?"

100106 kl 04.41

"Förresten... USA vann JVM-guld... Som om jag bryr mig!"

Greta! Se det här som min stora ursäkt dock inte som lov om bättring... Mohahaha!

Kommentarer
Postat av: Karin

Det var The Sounds som sjöng No one sleeps when I'm awake. (:

2010-01-09 @ 16:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0