på landet kan ingen höra dig skrika...

en minst sagt trevlig kväll. trevlig på alla sätt. långpromenad, diskussioner deluxe (utan överdrift), premiärdopp, jordgubbar, kaffe, allergiattacken från skärselden (roande om inte ammat) och så den mystiska bilen...

fröken känner sig osäker igen. äntligen förstådd och kanske till och med ett steg på väg... hmm, vad nu? ytlighet är för puckon, kolväten är vi alla. skit... fröken måste fundera. fundera och handla. (inte shoppa, agera!)

krångligt nu...

citatet:

-bara så du vet så är mina bikinitrosor genomskinliga så du får inte titta!
- (med en suck) jag är läkare, vad skulle kunna chocka mig?
-ja men så du inte tror att jag inte vet i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0