bummer

värsta bästa pappsen sticker åt sin mer än myndiga dotter några hundra pix till nytt headset så att bilturerna kan bli någorlunda säkra igen, vafan spelar det för roll när det var mobilen det var fel på? hur lång svordomsramsa kan man producera på morgonkvisten? jättelång visade det sig... helt galet lång! lord...

och hur satan ska det lösas praktiskt? när ska jag lyckas lämna in min mobil på lagning och hur vågar man det? av erfarnhet vet ju vem som helst att det innebär att vara absolut mobilfri i typ ett sekel, för att få tillbaka sin mobil (om man nu ens får tillbaka den och om det ens är rätt mobil) utan nummer och om möjligt ännu trasigare för att just precis jag hade turen att få min mobil skickad till den där killen som gör sin andra dag på arbetsplatsen och fortfarande inte vågat berätta för sin chef att han inte kan ett skvatt om elektronik eller dylikt  utan faktiskt plåtslagare... grattis mig! elevernas tillvaro med sms-trakassering är snart ett minne blott!

tycker att vi alla fattar våra händer, vänder ryggen åt dessa nallar och tar tillbaka den hederliga gamla traditionen med röksignaler... bums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0