06.37

promenad till jobbet. inget konstigt med det. faktiskt.

tom och lång gata. edelsbergsnågonting... what ever. halvmörkt men gatlyktorna gör sitt bästa. man ser okej. man ser när man möter någon.

jag mötte någon. vi gick förbi varandra med 2 meters mellanrum efter att sett varandra på 100 meters avhåll... man hinner fundera ut ett sätt att bekräfta den andra på den tiden.

anno 2010 och vi passerar varandra fullt upptagna båda två med att se ut som om att vi inte sett varandra... störtlöjligt.

Kommentarer
Postat av: Allium

En klassiker!

Vet inte andras anledningar. Själv vill jag inte göra den andra besvärad genom att tvinga fram en hälsning från den personen. För min egen del är jag oftast fokuserad på målet och "bygger" någonting i huvudet.

2010-11-20 @ 15:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0