20110105

sover som aldrig förr. garanterat! suktar efter rödlackade hushållsmaskiner, snabbare vardagsteknik och kanske lite sol på näsan?

har pangtjong hastigt anmält till 2 nya utbildningar och satte nästan (men bara nästan) i halsen när jag såg mitt nya veckoschema... drömmen om en lugn vår is no more. hej då!

längtar efter lillasyster och säger inte nej till kram från lillebror. tycker fortfarande inte om spindlar (vad satan ska dom vakna redan för?) men skulle vilja införa potatismos-tvång för alla.

känner mig lite missunsam mot alla lyckliga jävlar som kvistar omkring med rävar på kläderna men skulle inte för allt i världen byta ut min hållahandenkompis.

har med andra ord inte blivit klokare eller mer strukturerad med åren men vill passa på att påminna om att läsandet på bloggen är heeelt gratis... hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0