citat-VM

Titta va fint! Linda tyst! Of course, my horse! Korv på tub; det måste ju vara det bästa som finns? Det är bara att vända andra skinkan till. Det är skittråkigt att hugga med SaRosa, man får aldrig ett nyp i rumpan. Man ska inte titta på TV när man har hjärnskakning. Men du var ju på bio i måndags? Precis. Men jag blundade. Det stod ett träd rakt ut i skogen. Det blir ju lite så för det är svårt att hålla igen när man ska släppa ut. G: jättebra Hanna! L: jag kissade nästan på mig. Jag satt och funderade lite och var inte beredd. Man ska bara äta kvinnlig gris. Och klappa katten. På riktigt alltså, det är inget citat. Efter två öl är alla hårdrockare. (det ska man ju ha som svanktatuering!) Äh sätt igång TV-spelet! Nu får du inte tro att jag är den elaka styvmodern. Men Gud, la du dig i mitten av vägen och stod still? Du är säkert 200 år. Du är typ rolig att lyssna på när du kör. Dom har gjort om kinderäggen. Nu är jag skitarg, vem skriver man brev till?

När vi är på rulle så blir det som det blir... Men bra mysigt har vi det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0