sjöros

ja det är väl meningen att det ska bli så i framtiden. kanske. eller rosensjö. den som lever får se. i väntan på besked har storasyster/svägerska aka jag startat en samboutmaning. fruktansvärt roligt tycker jag själv. vet inte riktigt hur de utmanade känner memn vad ska de göra? banga? icke, visste inte jag att de var tävlingsdjävular innan jag droog i gång? jojo...

varje dag (typ. frekvens är väl så där lagom regelbunden.) skickas det sms till puppsala med gåtor eller nutidskryssfrågor (hatten av för bästa sniklas som ställer upp med kursmaterial) och sen är det först till rätt svar som får poängen. i dagsläget leder snubben men så länge vi bara jobbade med gåtor var Pluttan the leader of the pakt... återstår och se om ytterligare en tävlingskategori ska tillkomma, samt hur länge tävlingen ska pågå och vad man vinner? kan tävlingen sprida sig till kanada? det är mycket nu...

kan man kanske få vinna att inte vara vegetarian längre? eller att få sluta snusa? eller att för evigt vara storasysters skoputsare? det där med att "vinna äran" känns ju oerhört förlegat... tips tas tacksamt emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0