Tåg nr 84

Min fina vän må ha haft rätt om det där med avsaknad av resande barnfamiljer 6.14 men nu är det andra bullar i SJs fantastiska ugn... Lord. Fjälltåg. Grattis. Lovar mig själv att alltid boka tyst avdelning i framtiden och ja jag blir grinig när jag är hungrig.


Funderar eventuellt på att protestkräkas (katten Junior gör såna inlägg i debatten i bland Red. Anmärkning)
på min resegranne... Förväxt fjortis som slängde sin handväska på mig. Antar att det var slut på frasen "ursäkta jag har platsen innanför dig"... Eller?

Frågan är ju bara om man ska ge henne Basars (norra Europas trevligaste man som kan charma mossan av en gråsten) nummer eller bjussa på en resa till Kanada för mänsklighetens skull? Tänker mig att det här är en prövning som jag måste genomlida... Jag vill tillbaka till Lund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0