Du kan kalla mig Skipper!

I en stad med 2 tågstationer. Eller utanför. På rätt plats i alla fall. Inte fullt så många ickehopp men trägolvet var på plats. Det älskade trägolvet. Har lärt mig en ny definition på kurva och inte. Rent kroppsligt liksom. Jätteflummigt men ändå inte. Bara man fattar. Och gissa om vi har fattat den här veckan. Grejen liksom. Fattar du? Säkert inte. Det är okej. Allt går att googla! Har sett mitt livs mest intressanta avsnitt av "Allsång på Skansen" och inte på grund av artisterna. Tänk så mycket man hinner avhandla. För att inte prata om hur mycket man hinner äta. Brämhults apelsinjuice blev veckans bus och bildningskomplexet börjar så sakta att mattas ut. Ibland. I alla fall när jag kisar. "jag är inte rädd, jag kan dansa street" mässade 2 nervösa blondiner och det gick ju faktiskt vägen. Och vi var ju sååå snygga. Om de andra bara visste vad frökens nästa halsbrytande äventyr handlar om. Lord! Vad har jag gett mig in på? Annars då? Det här med My Space, väldigt viktigt för fröken, har fått sig en ordentlig utmaning. Credit, ja tack! 20 mormorsrutor, 4 böcker och jag vet inte hur många Statoilglassar senare är fina veckan över men nästa sattyg är redan planerat. 30 laxar kostar det men ack så värt. Vi ses nästa år..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0