adventure

1 gång var jag i St John's 2 gånger. (Bokstavligen.) Ingen har sett så mycket av Kanada som jag. Det tog 6 flygresor, 7 flygplatser, 3 snöstormar, 3 taxiresor för lillasyster och jag vet inte hur många påsar med pretzels innan jag var framme.
Ryktet har minst sagt föregått mig och det sägs att samtliga 60 st (!!!) resia-kontor skrattar, att våra zumba-ladies döpt oss (för gott) till Piff & Puff samt att det kan vara så att en krönika skrivs om mig i detta nu.
Sandra var orolig för huruvida jag skulle hitta mitt bagage och gate men tänk om hon vetat att jag inte ens visste vart jag skulle. Jaja, rätt kontinent i alla fall. Rätt ö till och med.
Frågan är ju bara hur man berättar för päronen utan att man blir omyndigförklarad på livstid?
Annars då? Kanada? Fint. Väldigt fint. Som att träffa ett helt annat folkslag. Öppna. Hela Sverige hit på studiebesök tack!
Hänger med Pluttan 24/7 och kallar det för kvalitetstid med lillasyster. Hur mycket kan man sakna sin lillasyster?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0