Telefonsex på röntgen

Skulle återigen fotografera fossingen. Börjar bli en vana typ. Vrida, vända och posera.

Med landstinget kommer sittande i väntrum på köpet. Jag och någons farfar trängs i en liten soffa utan stoppning. Favoritserien "the Big C" rullade på den nyinköpta plattisen på väggen. Så långt inget konstigt alls. Tills en av huvudkaraktärerna ger sig in i en ny bransch. Deluxe! Vi snackar telefonsex. Grovt. 2 män, varav en spelar och överdriver. Skämsdöden drog över mig som klibbig kolasås. Måtte det vara över snart tänker man, "det är ju ändå SVT". Pyttsan. Länge och många detaljer. Puh...

Stackars mig och någons farfar.

"Hanna Rosén, dina plåtar är klara" Aldrig någonsin att jag lämnat sjukhuset så fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0