Skräckterapin gjorde verkan

Mental träning och små etapper av utmaningar aka "saker som hör julen till". Jag har ätit mig igenom chokladkalendrar och julbord, bevistat otaliga luciaframträdanden, koreograferat för en julkonsert, själv dansat på julskyltningen, egendesignat julkort och som grädde på moset: firat en hel julafton med familjen enligt alla våra (något egensinniga) traditioner. Julen 2012 -check!

Vill dock tillägga att jag själv misstänker den däringa hälseneinflammationen att egentligen vara en släng av julallergi. Sådäså.

Behöver jag tillägga att tjugonda knut är varmt välkommen? Äntligen skall alls dessa tomtar bort! Fett obehagligt med alla dessa skäggiga gubbar överallt...

Tjejvasan känns i jämförelse som en baggis... Hanna Rosén, over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0