Rapport från en sjukling

Spenderar lördagkväll i outfit som inte ens mamma med världens bästa vilja (och vilja har hon mycket utav) kan kalla för söt. Eller attraktiv. Eller ens okej. Rosa stickade byxor (jo men visst har man såna, ännu en skön detalj med mitt yrke) uppdragna 7 cSpenderar lördagkväll i outfit som inte ens mamma med världens bästa vilja (och vilja har hon mycket utav) kan kalla för söt. Eller attraktiv. Eller ens okej. Rosa stickade byxor (jo men visst har man såna, ännu en skön detalj med mitt yrke) uppdragna 7 cm (!!!) över naveln. Som dansare är det viktigt att hålla ländryggen varm. För våra cambreers skull. Och för att för evigt värja oss mot män. 

Mm, älskade virusinfektion. 

I övrigt har jag under veckan som sjuk lyckats stjälpa i mig 2,2 liter (närmar mig 2,5) lakritsglass, lärt mig att brodera samt skrivit julkort för en halv bataljon. 

Behöver jag tillägga att jag är rastlös? Hjälp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0