Kalla mig konservativ...

... men när ändrades "Lets Dance" 's slogan til "lite sång, lite dans, lite naket..."? Jag är stelbent, präktig och konservativ. Jag vet!

Visst känner väl även jag hur de betryggande vågorna sveper in över oron när man ser Laila Bagge fladdra förbi i... ja vadå? Bikini? Där har man ju liksom det fysiska beviset för att man faktiskt kan se precis så härlig ut som man känner sig om x antal år. Tack för den! Men nog känns det väl ändå som om det blivit inflation i korsetter, troschocker, kort kort och slitsar?  Konservativ javisst, påminn mig bara.... Men missförstå mig rätt, det handlar absolut inte om bitterhet. Inte avundsjuka heller... Självklart vill man flasha benen i tv-rutan när dom ser ut som Bagges eller BlondinBellas, vem skulle inte? Och självklart förstår väl även jag att deltagarna inte klär sig själva, visst visst. Och absolut att man känner trycket hit och dit, lägg till lite smicker från diverse människor bakom kameran och långklänningen är ett minne blott... Men kanske någon gång ibland? Handen upp alla vi som saknar väder-Tones vita spetsdröm med polokrage! Ingen folkstormning där jag vet... Nej, i väntan på en ny modetrend så får nog fröken stå ut med  en massa läckra ben, rumpor och tuttar som fladdrar förbi i rutan. Tänk om man kunde få se lite manlig hud en gång också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0