galonisar?

hej och god morgon... spöregn! döm av min egen förvåning när jag faktiskt blev på bra humör... trots att det var slut på mjölk i kylskåpet... igen. trots att jag inte hittade mitt rouge i morse... igen. trots att det såg ut som sviter efter ett mindre inbördeskrig i hallen... fortfarande.

vad satan är det som hänt? måste vara något med sällskapet... antingen sveriges finaste elever är det oerhört sofistikerade hänget i soffan under gårdagskvällen. visserligen men en halvt invalidiserad typ med dille på ketchup men man får ju liksom vara glad för det lilla när man bor i en liten stad... :) ungefär 4 konversationer igång samtidigt och inte en enda tråd avslutades däremot konsumerades det enorma mängder transfetter...

nästa sista repetitionsdagen nalkas, imorgon var det visst genrep och sen dags... inte utan att man myser lite! kameran smattrar som ett maskingevär men resultatet? nja... funderar allvarligt talat på att gå en grundkurs i fotografering alternativt redigering, nåt måste till det är i alla fall sant!

dagens grubblerier: är det okej att använda regnbyxor i vuxen ålder? eller är det bara friluftsnördar som pysslar med det? hmm... hamnade i valet och kvalet i morse... ljusgrå mysbyxor blev det men frågan är ju om det är mer hårdrock än galonisar... egentligen! svårt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0