Det där med utmaningar alltså

Skitläskigt ju. Hörs ju på namnet men ändå. En klok människa berättade att han varje dag försökte utsätta sig för något som skrämmer honom. För att utvecklas som människa. Så långt allting gott. Men när man ska försöka applicera teorin på sig själv och sin egna trygga tillvaro då? Att jag är lat har jag redan erkänt. Lika med bekvämligheten. Men att jag bokstavligen går cirklar runt allt jag anser vara något obekvämt är satan i mig inte acceptabelt. Ändring! Basta! En utmaning per dag fram till jul (apropå obehagliga saker) borde ju rimligtvis innebära att man skrapat ihop tillräckligt med skinn på näsan för att noga titta under sängar före 2013? Den som lever får se. Vi åker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0