Svensexa -check!

Bästa Sandra kom med en förfrågan jag bara inte kunde motstå. Med en dagsplanering som skulle gjort självaste Charles Ingvar Jönsson grön av avund inleddes dagen med bortforslad husvagn, suprise-suprise och koreografiinstudering på väldigt offentlig plats. Hur äventyret avslutades vet vi inte i skrivande stund (kvinnor och barn är tydligen inte välkomna) men ryktet säger att följet även hunnit med ett uppträdande på självaste yran...? Den som lever får höra ryktena, jag och min vän har i alla fall startat dagen med ett väldigt gott skratt. Tack för den! Dagens citat då? En förtvivlad man som mitt upp i dansandet avbryter och ställer frågan: "Men ursäkta mig, är det så här ni hållet på?" ja vad säger man? "Det är så här jag betalar hyran hjärtat!;)"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0