Ockelbo 300?

Du kan vara en skoter! Fröken känner sig förföljd av dessa fordon med inte alltför lockande ägare... Skiter fullständigt i om det är i Sörbo, Rengsjö eller Indien. Jag vill inte! Begrips? Så jävla oimponerad och känner att jag gjort mitt på bönpallen.

Fina vännen föreslog skoter på vatten. Båstad ska tydligen vara bra. Nja. Jag är mer pulka, raggsockor och uppdrag granskning. Gör som björnen och går i ide. 2013 ska ju som bekant bli vårt år och kanske att vårens kollektion har något bättre att erbjuda?


Kommentarer
Postat av: Sandra

2013 är vårt år, jag går i ide med dig till dess...

2012-11-07 @ 23:16:41
URL: http://sandrawilliamsonzetterqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0