Splittrad, surrig och stressad!

Sitter i mitt väldigt lilla och inte alltför mysiga arbetsrum... Egentligen är det nog tänkt att jag ska plugga, men... Hur kan man ge mig ett arbetsrum med internet? Dålig planering...

Värsta läskiga uppdraget som fotbollshustru (blivande iaf, förbannade messersschmittar!), lagfest med tillhörande mingel, middag och pardans... Panik! Vet inte vilken fot jag förväntas börja med i foxtrot och tror fortfarande att offside är en filmtitel och inget annat... Kan ju inte mer än att gå åt skogen det här! I vänta på kvällen dom repar jag in lite sann huligananda... Full fart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var absolut inte dig jag menade gumman! Det får du inte tro. Men vi måste ses innan vi åker :) Hoppas det går bra ikväll, du är inte ensam om att associera begreppet offside i första hand till filmen ;) Kramar om!

2008-10-24 @ 20:51:09
URL: http://sofiawesth.blogg.se/
Postat av: Pluttan

haha fick du in den rätta sportsandan inför kvällen?;)

2008-10-25 @ 12:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0