Karma, fucking, karma!

9 dagar i feber och på östfronten intet nytt... kul. Not. Jodå fröken hänger kvar i tankebanorna kring karma och vad annat kan jag? Vad annat kan felet vara? "Ser du något tåg Karin? Inte jag heller!" Men vad är det jag straffas för? I över en vecka har jag ägnat mig åt självrannsakan. Jag är klädd från topp till tå i mjuka bomullskläder och dunsockor. Födan är väl så där men jag äter mycket morötter... Vad gör jag för fel!? Ser inte karma-avdelningen att jag försöker göra bot? Förra veckan smörade jag till och med så pass att jag läste hela Barnombudsmannens skrift från 2003... 166 sidor med diagram och analyser! Jag begär absolut inte förlåtelse och min vanliga hälsa tillbaka i en handvändning, uppenabrligen har jag ju syndat riktigt stort denna gång, men en liten hint? Snälla? Ge mig ett tecken på vad jag gjort fel eller vad ska göra föra att återställa balansen. Jag står inte ut! "Men skatt, det ska dom jävlarna ha!"

Som alla vet och ständigt blir uppläxade om så får man ju absolut inte träna med feber i kroppen... Skitlätt när man försörjer sig som dansfröken. Att man dessutom begåvats med grav ADHD och fysisk torrets underlättar inte. Massa kamomillte och lugnande övningar, men ingenting hjäper! Kan inte böna mer nu, gör frisk och vital igen innan jag ruttnar samman!


Bäst just nu: Den magnifika uppenbarelsen helt klädd i mörkbrunt skinn som sätter prägel på hela kärringlyan. Hatten av för kramfors!

Sämst just nu: Är inte det uppenbart?

Citatet: (Har absolut ingenting med Sunes Sommar att göra men nästa lika roligt.) "Här är det ju, spela in ljud!"


Kommentarer
Postat av: Johan

Men här är de ju! Hannas blogg.

2008-09-09 @ 19:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0