Snipp snapp slut

...så var dagen slut! Poff sa det bara...

Tillhör du dom som fortfarande inte tror på svarta hål? Välkommen till vår Bergvallhall, vi har ett praktexempel. Tid, lust, ork och energi bara försvinner... Puts väck! Vart tog den sköna lilla lusten vägen? Ingen som vet, ingen som vet...

Spelade ingen som helst roll att man klev upp i ottan, planerade sig själv till tänderna och sen äntrade scenen (läs arbetsplatsen) 2 möten senare och tillvaron var återigen upp och ner... Vi skjuter från höften tänkte lilla Skutt kaxigt och sen rullade det på. Ett halvt ögonblick senare och klockan visade 15.59... Panik!  Eleverna dundrade hem och fröknarna.... ja det är oklart. Här sitter man nu efter träningen i alla fall och försöker få rätsida på tillvaron... Hemgång, dusch och social samvaro strax. Sant som inget annat är att jag saknar min syster... De luxe! Fiskrensning i Norge känns lockande...

Förresten... Här trodde man att man hittat ett alldeles eget original i stan... Pyttsan sa halva telefonboken, vi vet vem han är! Jaha... Inte ens det liksom. Men, försörjer mig som danspedagog och inte jurist... Nånting i stil med tryckfrihetsförordningen kontra vittnes (eller var det källskyddet?) pockar i alla fall på uppmärksamheten... Väljer att inte uttala mig för att slippa hänga ut nån... Jag är en fegis jag vet!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag laser dina inlagg och skrattar, du ar sa rolig! Saknar dina kommentarer till allt :) Har haller vi pa att do av varmeslag, dtemperaturen ligger runt 45 varje dag. Igar var det 41 grader kl 1 pa natten, DET ar sjukt! Men til veckan ska det bli lite kyligare(?), runt 39 grader. Hoppas allt ar bra hemma, skulle vilja ha lite av kylan! Puss

2009-01-31 @ 00:57:47
URL: http://sofiawesth.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men fy så mycket jag saknar dig vännen! Nu blev det bara ännu värre... Ni lever ju bokstavligen i paradiset! Vill också!

2009-02-01 @ 20:47:40
URL: http://hannaruback.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men fy så mycket jag saknar dig vännen! Nu blev det bara ännu värre... Ni lever ju bokstavligen i paradiset! Vill också!

2009-02-01 @ 20:48:25
URL: http://hannaruback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0