lätt som en plätt!

Mördartorsdag. Som vanligt. Jag kan flyga, jag är en humla! Knappt tid för lunch med alla extra möten och hur var det med koordinationen? Oklart...

Kvällsträning med Hälsinglands och stora Skutt i spetsen och där vände det! Sååå trött att jag passerat samtliga stadier och gick på någon gammal reservdepå från gud vet när men satan så kul det var! Dark Road och testosterongruppen, snacka om nya upplevelser! Jag har minsann aldrig förstått uttrycket "flyga som en vante innan"... Hur kul som helst! Nästan närkontakt mellan gråa mattan och pannan men det löste sig det å... Tack. Tack så väldigt mycket.

Jag är kär. Kär i känslan. Kär i dansen. Lycklig! och du... jag är en humla!

Miljömuppen citerar #100:

"Ring din politiker - igen. Gör fullkoligt klart för henne eller honom att miljöfrågor kommer att väga tungt nästa gång du går till valurnan. Det är sådana samtal som fått de styrande i städer som Barcelona och Oxford att kräva någon form av solvärme i varje nybyggd fastighet. Det är sådana samtal som fått Kaliforniens guvernör att lova: "Jag tänker visa världen att ekonomisk tillväxt och omtanke om miljön kan samexister." Det är sådana samtal som du nu ska börja ringa så att dina politiker får reda på vad du anser är viktigt. Det är dags nu."

-johan Tell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0