skrivkramp... skojar du?

deluxe!

skutt upp på hästen kvittrar fröken bara för att inse att det var en... orm? typ. gillar inte ormar...

kaxig som få och sen ner som en pannkaka. på't igen kvittrar farmor och brygger för jag vet inte vilken i ordningen kanna kaffe...

men så här då, världens-absolut-snällaste-bästaste-lärare-snälla, kvittrar man helt utan ryggrad för att i vanlig ordning få tillbaka sina mail med så många rödmarkeringar att datorskärmen väljer att strejka. hörs liksom...

när ska uppsatsen vara klar då? tja... förr? det går bra nu kompis det går bra nu, eller hur Petter. tyst.

min lärare påpekar ofta att jag lyckats välja ett ämne med många fallgropar, ett intressant visserligen men ack så många fallgropar. jaha du... antar att man inte kan köra samma taktik som på matten i gymnasiet då heller... nä. nähä.

det ska gå, det bara måste. det kommer att gå. men tydligen inte i mitt tempo... suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0