hittade ett opublicerat inlägg...

gissa vem som inte studsade på moln igår kväll?

Jag lever i en villfarelse att jag är vältränad... Bullshit! 4 rörelser/momnet på 8 timmar och jag är fortfarand einte nöjd med mina resultat. Dock i samma shape som en gammal disktrasa. Lord... Kondition stod det visst på morgondagens schema... Hjälp! Blåmärken på rumpan efter alla legcurls/kickbacks och värre lär det bli... Jag är hela gruppens anka, jag tillsammans med Anna, men beröm fick jag för min övertydliga mimik.

Summa sumarum: för många laxra (fler än i en laxask) har jag fått lära mig att jag är en anka, är grym på att äta dumle, har superdupersvårt för att sitta still, upplevs som en liten tant med min stickning och att min mimik ibland är ett hinder för att kunna ta mig på allvar... Värt!

Kan mycket väl vara så att grunden till inlägget lades innan middag... fröken med matochsovklockan ni vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0