aha sa blondinen

kan inte sluta förundras över min bristande förmåga på att tänka till innan... steget före liksom. så där som en vuxen människa borde göra. icke... inte alls. aldrig. blint rusar fröken iväg på nya äventyr utan någon som helst konsekvensanalys... hade jag inte jag dunderövat mitt logiska och analytiska tänkande i nästan 3 år i dammiga no-salar? tydligen inte. funkar inte i alla fall. jag och salander. synd att man träffat sin blomkvist som så träffsäkert tar ner en på jorden då och då... sved gjorde det men nyttigt är det med vitaminer.

november knackar på dörren (men termometern beter sig som om det vore januari... brrr...) och en massa kul står planerat. ny taktik: om man gasar jättemycket går tiden superduperfort och vips, tjops och simsalabim så är det december. deal på det? världsaltet? jag röstar för...

men först ska oktober dansas ut. bokstavligen. typ i alla fall... eller kanske. hur som haver, gala blir det. men vart satan är skorna? oklart... ett stycke guldskor mystiskt försvunna. tur man har apsnajsiga gummistövlar.

det rullar på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0