jo du...

Upp som en sol och ner som en pannkaka fast i omvänd ordning. Ett egenpåhittad björnsafari med tillhörande mys i inomhusdjungeln lugnade nerverna, det och ett erkännande. Korten på bordet, krokodiltårar och en time out.

Man är som man är och blev som man vart och kan inte låta bli att förundras hur logiken kan rymma och så fort... Lite väl spännande. Kan dock konstatera att jag har en jämarns bra telefonbok.

Livet svänger fortare än dom däringa sinuskurvorna man räknade på i gymnasiet och helt plötsligt vänder allt. (Förlorar mig lite i vilken sorts filmmusik jag skulle vilja ha till den här scenen i min så småningom kommande självbiografiska film...) Beckmörkt blir ljusgult med doft av hallon. Värt!

Mot nya äventyr, tjuren vid hornen och allsköns klyschor... Maj är här och det är bara att gilla läget!

Summa sumarum: fröken har krystat ur sig (bokstavligen) "du hade rätt" samt kan inte med ord beskriva hur lycklig jag är över att Gretas kattor är honor...

Förvirrat? Grattis Sherlock. Roger Roger...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0