EM ur en växelhäxas synvinkel...

Och så kom den, dagen då den manliga häften av Sveriges befolkning blev proffstränare... Och då menar jag verkligen alla! Jag och TinaOnly har suttit i mörkret på växelhäxans kontor och förundrats över hur mycket man faktiskt hetsa upp sig över något så futtigt som basket-vm... eller var det curling? Direkt oklart.

Hallå världen, behöver ni fler tränare? Vi har 4 miljoner män redo att forslas ut ur landet omgående! Självklart händer det väl att även vi kan komma med lite glada utrop när ett par snygga vader flashar förbi i tv-rutan, MEN när samtliga kollegor med skäggstubb efter avslutad match plockar fram sina mobiltelefoner för att ringa runt till närmaste bekankskapskretsen för att avlägga sin alldeles egna överkvalificerade analys då känns det som om det gått lite för långt...

Bitter över att jag inte fick se matchen? Inte det minsta, arbetsmoralen är det enda sunda jag har kvar. Världens tröttaste tjej hänger av sig kavajen för några timmars sömn, tack för mig hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0