Insomnia

De luxe dessutom. Skulle inte detta avta när kortisondosen minskade? Pyttsan... Farfar tycker att jag ska sadla om och bli mjölkbonde. Ännu mer pyttsan. Hej då länge!

Vaknar numera strax före 4... Jag och Felicity är ett oslagbart team i gryningsljuset. Men vad är meningen mr Blund? Vad vill du lära mig med detta? Kanske att min uppgift här på jorden är att bjuda tidningsbudet på morgonkaffe? Synd bara att man inte har någon prenumeration.

Rymde till pappas ranch och mammas omhuldande kärlek igår kväll och vips så kunde man sova igen. Kul, jag är 24 och behöver nattas...

Mest synd är det om Pluttan som rest ända från Oslo och möts av en rödsprängd storasyster med gravt begränsad social förmåga. Ber om ursäkt!

Miljömuppen citerar #27:

"Gör jord. Bor du i villa eller radhus kan du genom att kompostera ditt hushållsavfall sänka din familjs sopproduktion till ungefär hälften. Samtidigt producerar du prima jord till hemmets alla blomkrukor."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0