prisa gud...

här kommer skatteåterbäringen! Eller internet i alla fall... Livet utanför är över! Kontakten med omvärlden är återupptagen... Jag kan återigen läsa mina mail. Tack världens snällaste kollega som ordnade upp tillvaron i detta nätverkskaos.

Jag kommer åt facebook, alltså finns jag!

Miljömuppen citerar #66:

"Klä dig grönare. Många moderna friluftsplagg som tål väta och kan andas är impregnerade med giftiga medel som innehåller fluorkemikalier. Dessa kan orsaka leverskador och cancer.
Har duredan ett sådant plagg kan du behålla det. Välj däremot att återimpregnera plagget med fluorfritt medel.
Funderar du på att köpa nytt? Väl då ett plagg som impregnerats på ett ekologiskt vis. Kanske ett plagg i naturmaterial.
Ernest Schackleton och hans skeppbrutna besättning tillbringade över sjutton månader på Antarktis i skalkläder av gabardin.. Hur länge hade du tänkt vara utomhus?


-Johan Tell

Kommentarer
Postat av: Pluttan

I hear you!! Släpade mig upp i fecking ottan för att cykla långt åt fanders och roffa åt mig min inloggning till internet på rummet.. det var väl självaste att man inte kan få ha det man betalat för.. men nu så!! Feck.. gröttallrik här kommer jag! By the way.. saknar dig jag! Puss å kärlek

2009-08-28 @ 09:52:18
URL: http://sunksnygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0