vips! sa det bara...

hann knappt få mailet från Dansens hus med info om kommande föreställningar förrän bästa föreställningen var bokad... Så förbannat surt att bli snuvad på konfekten igen... Kommer jag aldrig få se Bariscknikov live? Satan...

Idag kom det dessutom över mig, det händer i år igen... Det där som jag så ihärdigt försöker förtränga... Egentligen borde jag ju förståt omvärldens hintar med juleljus och pepparkakor överallt men icke då... Inte ens det egna frmaträdandet på julskyltningen fick poletten att trilla ner... Här har man skämtat om tomten i flera veckor utan någon som helst insikt... fan, det blir ju jul i år igen. tacka vet jag Lussefina-sångerna resten kan jag vara utan... nja, lillasysters hemkomst och farmors köksbänk smäller ju rätt högt det med men ananrs... nja... det kan vara ändå.

roger roger, nu ska här dansas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0