kliar mig i huvudet...

...och fattar ingenting. Kanske att jag är komplett efterbliven när det kommer till humor? Det har slagit mig förut... Jag är totalt värdelös på att dra ett skämt och har ingen som helst känsla för timing. Nä så är det nog. Diagnosticerad "totalt humorlös".

Ola skrattar sig själv harmynt men jag lutar nog snarare åt att gråta... Kanske att jag bara är patetisk?

småstadsliv


Miljömuppen citerar #4:

Köp helst det du begriper. Välj gärna varor med ingredienser du känner till. Ställ frågor om det som är oklart. Består en varas innehållsförteckning till största delen av för dig obegripliga ämnen finns det förmodligen tillsatser varken du eller naturen mår bra av.

-Johan Tell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0