pluttan, min pluttan!

Hur var det med självdistansen? Måttligt höga tankar om sig själv eller vad?

"Nu såg jag den här..:)
Men.. är det jag som är Rut eller har jag bara haft höga tankar om mig själv? Utsliten sadel.. hmm..låter snuskigt.....jag menar inte att försvara mig, men.."

Du är så förbannat underbar!


Miljömuppen citerar #44:

"Vägra direktreklam. Det går åt stora mängder träd, tryckfärg och energi för att tillverka och distribuera all direktreklam som skickas ut till svenska hushåll. Sätt en nej tackdekal på brevlådan och du slipper släpa iväg femtio kilo årlig reklam till pappersåtervinningen.
Ringer du därefter Nix adressat befrias du även från adresserad reklam."

-Johan Tell

Kommentarer
Postat av: Pluttan

Det är inte lätt att vara jag.. Okej?!

2009-06-04 @ 08:52:24
URL: http://sunksnygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0