tack internet...

...äntligen finns ett forum för alla knäppskallar att fritt skandera ut sina härliga önskemål, drömmar och så vidare...

Loggar i vanlig ordning in på ansiktsboken, om inte annat för att se vad lillasyster hittat på för sattyg sen sist, hoppsan... ännu en galning som hittat hit! varför blev just jag en sådan magnet för alla galningar med extra behov efter uppmärksamhet... jaja Pluttan, för din skull:

"Är du gift att du får mig att vilja gifta sig nu "!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! du har Yahoo? Vi chatta någon gång? Eller ring? +447529935633 Eller bättre fortfarande talar vi en till en ????????????? mitt namn är Victor och jag skulle verkligen älska att lära känna dig !!!!!!!!!!!!!
Du är uppfyllandet av mina drömmar nu Gud har besvarats jag verkligen älskar det jag ser och skulle älska att uppleva och lära känna dig. heter Victor och jag till er stora Temne !!!!!!!!!! du har fått mig am all din!"

Lycka, enbart lycka... Tack internet! Lovar härmed att aldrig mer sova med balkongdörren öppen... Tänk om människan finns på riktigt? Att han dessutom använder en gammal bild på Tupac som pres.bild gör inte saken bättre... Krypningar... krypningar!


Miljömuppen citerar #55:


"Använd bibliotek. Att låna böcker, skivor och filmer är ett resurssparande kulturellt återbruk som miljön blir glad av."


-Johan Tell


Kommentarer
Postat av: Pluttan

Vore jag du skulle jag vara liiite misstänksam mot din pojkvän eller Persbrandt, den gamle räven....

2009-06-10 @ 16:50:21
URL: http://sunksnygg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hade jag inte ens tänkt på... Men det kan du ju ha väldigt rätt i... hmm... Nu jävlar!

2009-06-10 @ 17:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0