till dig Kristin!

Söndag den 10:e maj skrev jag och Gossen historia på ranchens förstukvist... Jag anser härmed att the mission is completed!




Tabasco! Over and out!

Miljömuppen citerar #37:

"Rulla rätt. Välpumpade däck minskar bränsleförbrukningen. Med rätt däcktryck kan du lätt spara 500 kronor och 140 kilo koldioxid om året.
Om alla i Stockholms län körde med rekommenderat däcktryck skulle de tillsammans spara 20 miljoner liter bränsle på ett år och skona miljön från 47 000 ton koldioxid.
Än bättre är det om din bil rullar fram på miljödäck. Fortfarande används mest däck som vid slitage sprider skadliga, cancerframkallande oljor i miljön. Du måste ine vänta med att byta till 2010, det slutdatum EU-parlamntet satt för nytillverkning av däck med de farliga HA-oljorna."


Johan Tell

Kommentarer
Postat av: Pluttan

Förklara för oss puckon som fattar nada!

2009-05-20 @ 10:54:15
URL: http://sunksnygg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja alltså... B&J är lite av kärnan i Hälsinglands verksamhet numera men jag har ju typ varit sist med att prova deras sandwich... Till Kristins stora lättnad har jag nu äntligen tagit steget över till de frälstas sida... Halleluja säger jag bara, halleluja! Bjuckar på en sån när du är på rätt sida av landsgränsen igen...

2009-05-20 @ 11:04:33
URL: http://hannaruback.blogg.se/
Postat av: Kristin

Med puss på glassen! Phish Food kan slänga sig i väggen...

Och det känns som att jag kommer få höra det där om tabasco ett bra tag framöver...?! Kul, verkligen!

2009-05-20 @ 11:26:15
URL: http://sandstr0m.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0