bara måste...

..gnälla lite, lite till över det här med fotbolls-hustru.hysterin... Jag komemr aldrig, och då menar jag aldrig, lyckas passa in i det där facket.

Inte ens om jag försöker... Jag svär! Om jag säger så här, röd basker... sååå inte okej. Behövde bara öppna dörren till stora hallen och alla flashbacks med nojjor på pubbe-åren slog mig i pannan igen... Kul. Jag kan bara inte lära mig det där sociala spelet, fattar noll av koderna och vad fan är en frispark?

Dock gillar jag tanken med korta och effektiva matcher... Jag lyckas nästan förstå kontentan av en hel match och på en enda dag hann jag se 5 (!) hela matcher. Stolt så det förslår!

Men vad ska man prata om på läktaren egentligen? Att döma av minen från från supportrarna runt omkring var jag och Greta helt fel ute... Jaha. Är det mitt fel att varje gång jag hör ordet serie så refererar jag till Kalle Anka? Jag skyller på en fattig uppväxt...

Sen var det ju det här med kläder... Får jag bara flika in? Fröken förstår attt det måste vara så där måttligt roande att krypa ner i unken lycra och helt plötsligt se ut som vilken annan som helst, att vi människpor drivs av en önskan att vara unika är ju liksom ingen nyhet... Men ibland går vi väl lite väl långt för att starta trender? Lämna det där till Zlatan och dölj dina lår!



Kommentarer
Postat av: Allium

Något förvånande(Fe som aux) om jag tolkade det rätt, tack. Massproduktion i fabrik!

2010-01-13 @ 06:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0