lilla Olle

Intelligent. Verkligen. Jätteintelligent! Långpromenad utefter Sörbo sommarlands skogsvägar utan mobil... Skitbra när man hittar noll och det kryllar av björnar. Det kan inte bara bero på väteperoxiden...

Hemma igen nu i någorlunda tryggt förvar. Ingen jakt av björnar men förföljd av en ytterst idog geting, den närgångna sorten... Var inte jag jätteallergisk mot dom också? Jo! Hade jag med medicinen? Nej. Äger jag ens sån medicin längre? Nej. Kan jag räknas som vuxen? Nej.

BTW. En viss läkarstudent gjorde mig dessutom uppmärksam på min ojämna ben, mitt haltande syns tydligen visuellt... Jobbigt. (Feck!) Har värsta mentala hooken på det nu och kan knappt hålla balansen för mitt eget parerande... Tvångstankar? Jag? Bara några få... Spexigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0